Tungt

Vilken lång dag det blev i dag.
Ingen verkar vara på toppenhumör.
Jag är seg, trött och allmänt ur gängorna.
Fler i den här familjen har samma symton i dag.
Trist men så blir det ibland.

I morgon firar vi Elias så jag hoppas alla vaknar på toppenhumör!!!
Elias åker tillbaka till sin skola den här veckan, därför firar vi hans födelsedag i förskott.
Grilla korv o äta kladdkaka blir nog bra!

snygg Elias

På måndag börjar Em o Ed på högstadiet i sala.
Nu börjar dom bli pirriga och nervösa för att inte hitta, åka buss, träffa alla nya kompisar.
Stora blir dom i alla fall.

Albin börjar på mellanstadiet. Stackaren kommer att ha mig där varje dag på lågstadiet, måste erkänna att jag tycker att det ska bli rätt skönt att ha ett litet öga på min lille son.

Ronja ska gå sista året på gymnasiet. Sista året.....det kommer att gå bra gumman även om det känns jobbigt nu.


Malte o Molly har redan startat ordentligt med en lååång dagisvecka. På måndag börjar jag redan sju o det innebär att dom ska lämnas innan...det blir ju kul! I gengäld slutar jag tolv och det blir riktigt skönt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0