Svårt att få saker att gå i hop...

Det är lite kaos i mitt liv just nu ( ni som är trogna läsare av min blogg vet att kaos ständigt återkommer ). Det är kanske inte så konstigt med nytt jobb, nyblivna tonåringar, halvt utflugna barn, renoveringar, småbarn i "utvecklingsfaser", jag i en "utvecklingsfas", ett missat socialt liv (privat), en vilja att göra en massa men inte tiden och styrkan att genomföra eller komma vidare.
Usch så det låter...Jag avskyr gnäll!! Nu flyttar jag armbandet till vänster arm och tar tag i det här.
Jag "landar" i mitt jobb, tonåringarna får bli självständiga, de utlugna klarar sig bra, tar och köper målarfärg, låter barnen utvecklas i lugn och ro, följer själv med i utvecklingen, bjuder hem lite vänner, GÖR DET JAG VILL, det jag kan och går framåt!!!!
Gör jag allt det så kan jag sluta klaga och gnälla. Då mår jag bra:)
Jag är bra på att bestämma mig för saker så det blir nog bra det här med tillslut .


Kanske måste fylla på med fler armband ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0