PRINSESSA

Jag har fått ett rykte!
Bra eller dåligt går väl att diskutera....
Jag har "prinsessfasoner", är lite "fin i kanten"
Nu är det antagligen så att alla ni som känner mig, Petra vet hur det ligger till!
Alla ni andra som tror att ni känner mig får dra er egen slutsats....
Eftersom jag inte vill vara en prinsessa eller nån annan "finare" tjej så gör jag ett försök att dementera ryktet här:

Ett mindre överbett....

Dåligt bordskick....

kökstjänst.....

mc brud....

Trött och ofixad datanörd....

Fjällvandrare....

Blöt....

smutsig...

Med trasiga skor....
Det är jag det, bara så ni vet!
Men i bland kan jag erkänna att fåfängan tar över.....men bara i bland :)

Prinsessa??? Bestäm du!

Kommentarer
Postat av: Ja.. du vet ... hon den ohängde i 6:an

Kan inte låta bli att kommentera det här.



Fin i kanten - Absolut inte. Möjligen kanske du inte sett någon (pga missade glasögon :D) så du missat att hejja lika glatt som vanligt.



Prinsessfasoner - Absolut inte - du skulle få leva som en prinsessa då och då så du fick bli upp-passad.



Prinsessa - självklart. Du kan ju verkligen se ut som en (bevis sista bilden) - även om jag gillar bild nr 2 (den får mig att skratta varje gång jag ser den ha ha)



Nog med smicker - du kan ju bli "högfärdig" ha ha.

2010-08-19 @ 11:41:53
Postat av: Anonym

Kul att just du som ser ut som en prinsessa får den kommentaren,måste ju bara vara positivt för alla har vi väl varit små och drömt och lekt att vi är små söta prinsessor, sug i dig Petra och fortsätt vara den du är kan ju inte bli bättre!!!

Kram

2010-08-22 @ 13:12:47
Postat av: Carina ( som just börjat skolan)

Ojdå jag glömde skriva namn på min kommentar.

2010-08-22 @ 13:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0