Vad ska man göra med tiden?

Efter en ja vad säger man, barnrik arbetsdag som för en gångs skull slutade redan halv 2 hade jag en del tid över! Vilket lyx va? Inte ofta jag kan säga det.
Vad gör då en mamma av den överblivna tiden?
Jag tog mina två minstingar och åkte till Salas stora lekpark. Det var evigheter sen vi var där, det har väl sin naturliga förklaring: Vinter :)
En jätte härlig eftermiddag tillsammans med farmor fick vi.
Molly jublade över alla roliga leksaker som fanns där.
Båda barnen var förstås tvugna att besöka toaletten, blä!!
Glass, festis och kaffe unnade vi oss!



Mästerfotografen Malte 4 år :)


En fika stund

Efter lekparken promenerade vi ner på stan där farmor tog de små så jag i (nästan) lugn och ro fick kolla kläder.
Jag tror att "köpjävulen" har slagit klorna i mig! VILL HA!!!
Jag köpte faktiskt lite grann, en jeanskjol som jag egentligen fick i födelsedagspresent. Sen hittade jag en underbar klänning som kostade 699 kr!! Jag som sällan unnar mig något förälskade mig i den. Det hade jag nog inte gjort om den inte varit nedsatt till......100 kr :D och nu är den MIN!

Min nya fina klänning! Kommer att älska den <3

Åkrahallen blev en liten mardröm med två pigga barn! Egna små kundvagnar, bråk om vem som ska ha varorna, mitt i handlingen fick vi göra ett toabesök, kolla fiskarna, plötsligt har jag två vagnar...barnen har sprungit till leksakerna.

Nu är jag i alla fall hemma, de små sover, de tre mellan är just på väg i säng, de tre stora är alla ute på vift, snart blir det sängen för mig med.
I morgon är det sista dagen på veckan och valborg. En lite orolig helg för oss med tonårsbarn. Men det blir säkert bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0