Snart bär det av!

Nu är jag mitt i det värsta!! Att packa till ....blev visst bara 8 pers den här gången och en hund. Elias fixar sitt helt själv, honom skjutsar vi till skolan. Storebror blir hemma. Det är faktiskt första gången som vi inte är alla med:( känns väldigt konstigt.
Det var nog inte meningen att vi skulle med till fjällen eftersom bilen behövde fixas och det skulle bli en dyr historia, det löste sig och då BRANN den och vi stod utan bil. Nu har det ordnat sig och vi får hoppas att inget mer händer.
Ju mer jag packar och städar ju värre blir det här hemma, det är ett under om allt är i ordning till i morgon kväll!
Tur att ett gäng ungar har påsklov och är lätt mutade. Det är nog skinande rent här när jag kommer hem efter jobbet i morgon ;)
Robin får hit sin flickvän från Gotland så dom har en hel vecka att rå om varandra medans vi är borta. Det blir bra för dom. Jag säger hej då nu ifall jag inte hinner blogga i morgon, det dröjer en vecka innan jag kommer igen så ha det bra alla glada!!!

 
"akvarium" lilla Moll

Ottsjö 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0