Låååååååååångfredag

Det finns ingen Långfredag i mitt liv. I min lilla värld snurrar jorden så fort att ingen dag är lång.
Fast det är klart, frukost i minst 1,5 timme är ju rätt långt. Mitt tålamod är också rätt långt. Makens middagslur var väldigt lång. Okej det finns sker som är låååånga även i mitt liv:)

Vi hade en skön förmiddag med lite snöskottning och promenad.


skottning av altan


Lite solsken


 På eftermiddagen åkte vi till mamma o pappa för att äta påskmiddag tillsammans med min bror och hans familj, min syster och hennes familj. Vi var samlade alla för en gångsskull. Det var väldigt trevligt och vi var kvar rätt länge.


Gosiga kusin-kompisar

Storebror o lillasyster och våra "äkta" hälftar <3

Min egen snygging!! Älskar dig gubben <3



När vi kommit hem stack jag och Homsan ut på vår joggingtur. Efter det kändes det i kroppen att jag gjort min yoga och sprungit två dagar i sträck.
Talang och hämtning i Sala kl 00 sen sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0