En liten dipp

En bloggdipp kan man kalla det....

Här kommer en uppdatering sen sist.

Söndag 28/3 lärde sig lilla Malte att cykla!! Utan stödhjul.
Tog fem minuter sen kunde han:) Alla barnen Strandberg har lärt sig det året de fyller fyra.

Måndag29/3 var det föräldramöte med Karin Roosvall. Hon föreläser om gränssättning och hur man hanterar barn i allmännhet. Mycket bra!!! För mig är det sunt förnuft men jag har också lärt mig att sunt förnuft betyder olika för olika människor.

Tisdag 30/3 Fullt ös!!! Jobba, personalmöte, konsert!!! Hemma efter 21. Robin kom hem från gotland.

Onsdag 31/3 Efter jobbet blev det äntligen av!!! Min lyx stund på Sätrabrunn spa! Aroma innpackning med helkroppsmassage och ansiktsrengöring...ligger där och bara njuter, såå skönt och rogivande. Rätt vad det är hör jag någon som snarkar..ooups det var visst jag ;)

Torsdag Skärtorsdag 1/4 April, April :) En knasig arbetskamrat fick för sig att lura föräldrarna på vårt dagis, skämtet slutade med att hon fick ringa till vår chef och varna för upprörda föräldrar! Ett lyckat skämt med andra ord :)
Efter jobbet for vi iväg och köpte bil, en Opel Vivaro. Helt okej. En bil vi får bra plats i i alla fall!
Sen gick småungarn påskkärringar och kycklingar, söta <3
Kom också i gång med träningen tillsammans med Ronja o Robin, riktigt skönt faktiskt.
Elias kom hem från skolan:)
Hela familjen hemma <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0