Kvalitetstid!



Har jag ägnat mig åt i dag!
Först var jag o småttingarna på fröet. Jätte mysigt, jag hoppas att vi kan gå där hela terminen. Ungarna målade med fingerfärg o lekte en massa. Mollan blev trött o somnade i bilen. Då passade Malte o jag att äta lunch tillsammans utan henne!
När Molly just vaknat kom grannen över o ville uppvakta den lilla tvååringen. Kaffe, bullar o riskakor. En present till Molly oxå.
Tog med maken till stan för att handla, småttingarna följde med. Skönt att bara umgås en stund annars känns det mest som vi går om varandra här hemma just nu. Vi tog en sväng förbi Syster o svåger där jag fick en jätte söt blomma som Hanna köpt till mig <3
När vi kom hem tog vi tag i lite torsdagsstädning då alla ska hjälpa till...hm såådär gick det.
Nu har jag sjunkit ner i soffan tillsammans med en älskad tonårs dotter, här blir jag kvar denna kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0