ett konstigt fenomen:)

När jag klär på mig, i alla fall när det kommer till jeansen har jag märkt något!
Jag kan liksom hälla i mig själv i brallorna:))Från att ha dragit o slitit för att få byxorna på plats kan jag nu med små rörelser få min inte så fasta rumpa på plats....resultatet blir att det sitter på plats...fläsket! Egentligen är det lika med BH n:) samma sak där! Inte direkt några silikontuttar men, men fördela bra i en bra BH och hokus pokus! Från tax öron till........i alla fall inga operationer för mig när det går att trolla!
Tur i alla fall att jag kan skratta åt det själv o det kan jag eftersom jag faktiskt är rätt nöjd med mig själv:DD


Kommentarer
Postat av: Ylva

Sitter här och skrattar för mig själv (igenkännande) Du kan ju formulera verkligheten du!!! Kramar Ylva

2009-09-17 @ 20:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0