CIRKUS

I dag har jag varit på cirkus. Med fyra kids. Emmie, Edvin, Albin och lilla Malte....första gången på en cirkusföreställning. Malte alltså!
Mysigt att kunna göra något med halva barnaskaran. En toppen kväll! Malte fick ett ljussvärd, alla fick godis o Abbe fick kletig sockervadd:)
Förra året när vi var på samma cirkus plockade dom upp mig i manegen!! Jätte hemskt....fick slå på några symbaler o ruska på mig. Den här gången var det andra stackars föräldrar som blev " offer", men kul var det:D
Medan vi var borta hade jag fåt en massa missade samtal på mobilen från Micke. Jag blev lite orolig o ringde hem när vi kom ut. Det visade sig att han letade efter ett KVITTO, typiskt karlar...i alla fall min! Tror han att jag från västerås ska veta var ett KVITTO i ett hus med TIO familje medlemmar finns!!!!!!!!!????? Tydligen!
Efter att ha köat i ca 25 minuter från parkeringen på rocklunda med en tomgång som är lika med noll styr vi äntligen hemåt mot en MYCKET stressad pappa!
Jag kliver in genom dörren o möts av en uppjagad man, fem sekunder senar har han sitt kvitto i handen...ja vad säger man hahaha så kan det va! (alltså jag bara tog fram det)
Nåja nu har jag äntligen fått lite  lugn o ro om man nu kan kalla det för det när Ronja som nyss har haft datorn ligger här bredvid mig o TJATAR att hon måste ha tillbaka den NU..... orka säger jag bara....
kram o hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0