Ullared

I natt bär det av mot det berömda Ullared. Förr när jag var barn så åkte vi dit minst en gång om året för att handla billiga kläder. Vi hade släktingar i närheten så det föll sig naturligt att svänga dit.
Nu är det minst 15 år sedan jag var där, medans mamma o pappa åker dit i bland. Men nu blir det av:)
Jag bara tänker att vad enkelt om man har typ 2 barn o handla åt....men det löser sig, det gör det alltid!
Ska fokusera på ytterplagg i första hand sen lite julklappar....pippi kläder o en flextrack spindelmannen. Sen blir det nog strumpor, vantar, underkläder, tights, stickat, tunikor, handdukar, lite inredning........oj oj det här blir en del.
Enda haken i det hela är att barnvakten är sjuk!!! Robin o farmor skulle hjälpas åt men farmor blev dålig :( Nu får stackars Micke vara hemma o oroas över att jag ska ut o köra så långt.... jag som blir trött bara jag tänker bil ;)
Jag hade sett fram mot att umgås lite med min man men tji fick jag!! Nu tänker jag boka in en kväll åt bara oss två, utan barn (dom tänker jag skicka i väg någonstans) god mat, levande ljus i lugn o ro :).
Ronja blev oxå lite besviken eftersom jag håller hårdare i plånboken än Pappan som hon har en förmåga att linda runt lillfingret ;)

Kommentarer
Postat av: R

nej men inte bara därför. hade sett fram emot att hjälpa pappa med shoppingen :(

2009-10-30 @ 17:13:12
Postat av: Anna

Va roligt, jag har aldrig varit dit. Hoppas det blir trevligt för er som åker. Synd att det är så långt. Kör försiktigt/Anna

2009-10-31 @ 10:28:41
URL: http://dielo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0