Tillbakablick

Har nu setat, haha suttit menar jag, och gått igenom min blogg. Vad bra jag skrev förr o vad tråkig den har blivit... det måste betyda att jag blivit tråkig :( Kanske som folk säger, att jag blivit förändrad. Måste råda bot på det!! Hör ni det ? Jag ska bättra mig på alla plan:)
Jag gick tillbaka till februari där jag skrev om att jag saknade "vuxentid". Det gör jag INTE nu!! Nu saknar jag "mammabarn"tid! Åh vad jag önskar att jag kunde vara hemma med mina barn, har ju liksom inte skaffat dom för att skyffla runt dom så andra  passar dom. Dessutom medans jag passar andras barn.
Jaha nu kom delar av min familj hem från Sala, det sög i godistarmen...ordentligt tror jag. Micke sitter o moffar glass direkt ur ett 2 liters paket, Edde har ont i magen (utan godis), Emmie sitter o tjuvläser när jag skriver, Elias åker moppe, andra trycker i sig godis och jag, jag bara trivs just nu. Vad skönt att känna så när det har kännts tungt ett tag:D
Idol nu, vi hörs /kram

Gosingar<3

Snyggingar<3

gullungar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0