Det gick bra :)))

Nu har jag bara 5 kilo kvar till mål! Känns faktiskt som jag kommit in i tänket nu....äntligen! Ska bli så skönt när jag väl har den vikt jag vill ha eftersom att stå still inte direkt är något bekymmer. Funderar på att lägga ut en före före bild, en före denna gång bild, en efter bild. Har inte bestämt mig än ,vi får se.



Gick på Johanssons o fikade med småttingarna o farmor, själv tog jag bröd utan smör med skinka o grönsaker. Dom andra tog bakelser. Där satt vi i godan ro när jag plötsligt får syn på chefen! En av dom, vi byter några ord med varandra. Vi fortsätter vårt fika och då dyker nästa chef upp, jaha aldrig får man vara privat;) Nejdå skämt åtsido jag har väldigt trevliga chefer faktiskt å tur är väl det när man måste dras med två stycken;)
Ska snart träffa en av dom så det är bäst jag vaktar min tunga :))

Nu har vi gjort fot o handtryck på alla barnen. Tvingade storpojkarna att vara med. Roligast var att måla Robins stora fötter o höra honom ofrivilligt skratta högt...det slutade med att han målade själv. Malte stog bredvid o hejade på:) Det kommer att bli jätte fint när det är klart!


Så här kan det se ut när lillasyster vill vara med!


Eller när man får vara modell


här oxå lite modellande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0