Snart där:)

Ni som följer min blogg vet oxå att jag kämpar med min vikt. I dag var det en stor dag...jag kom i mina levis jeans :) Fantastiskt!!! strl 38 o jag kunde ha dom (även om magen vällde över "lite")

jag tror inte att de som är smala i grunden förstår hur det känns att kunna ha kläder som både sitter skönt o hyfsat snyggt. Nu är jag så gammal att de skavanker som finns STRUNTAR jag i!! Jag behöver ju inte klä av mig inför folk jag inte känner och han jag är gift med köpte ju inte direkt grisen i säcken ;)
Hur som helst så har jag bar ett par kilon kvar som ska bort...hokus pokus snart så blir det så :)

Puss o hej!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vad duktig du är!!

Håller tummarna för dig och dina sista kilon!

Kram Maria

2009-11-30 @ 23:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0