Måndag

Efter en dag på jobbet där det mesta var som vanligt kom Micke o Mollan för att hämta mig o Malte. Vi skulle till Sala där Micke skulle ta Vaccinet mot svininfluensan. Jag har i stort sett tvingat honom till det eftersom han tillhör riskgrupperna och det skulle bli väldigt svårt om han blev riktigt sjuk. Företaget skulle stå still och dessutom är han ju man...en typisk sådan.
Nu är det gjort i allafall. Han lever om än knappt...får väl se i morgon när biverkningarna kommer ;)
Vi var in och valde tapeter till köksdelen, svårt val men vi hittade en som båda var nöjda med. En blommig, stora blommor! Det kommer att bli så snyggt!!! Bara jag får Micke att ta ner den berömda väggen så är jag nöjd, det behövs fortfarande lite övertalning :o
På hemväg blev det Ransta snickeri o lister...tänk vad det går undan när Micke kommer i gång :D
Spännande blir det!

Just ja, på min rast i dag passade jag på att gå en sväng. Jag gick till skogen, "mulle platsen" för att reka inför helgen då vi ska ta med syrrans familj dit och lämna önskelistor i tomtens brevlåda. Allt såg okej ut och jag tror att tomten kommer att överraska med något, kanske en brasa eller några marshaller, lite glögg kanske :)
På väg därifrån fick jag lite bråttom och snärtade mig själv med en gren i BÅDA ögonen!!! Trodde jag skulle bli blind! Tillbaka på jobbet är jag röd o svullen i ena ögat men det går tillbaka efter ett tag...tack och lov!!!!

Nu har jag ont i halsen efter att ha "skrikigt" på mina mellan pojkar en stund, dom verkar ha proppar i örona.



ÄLSKAR ER VET NI....bråkstakar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0