Måndag med rivstart :))

Vakna, väckning, frukost, påklädning, skola, förskola, jobba...................hämtning, hem, plocka undan, till kompisar, hem, storhandling, hem, matlagning, tv, fb, blogg, Zzzzzzzzz
Ja så kan det se ut en lugn dag i mitt liv:)

Micke o jag åkte o storhandlade i v-ås. Vi tog med Malte o Molly trots att Micke svor på att aldrig ta med dom igen efter förra gången. Jag lovade att skriva här att det gick ganska bra den här vändan.
Micke var så "gullig" och talade om för mig att jag såg gravid ut när vi gick där :( HA jätte kul! Där har man för att man känner sig rätt smal för en gångs skull...men han bara skojade. Hm, vet inte om jag tror på honom ;)

Ronja bestämde att vi skulle kolla film tillsammans....undra var hon tog vägen ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0