Julkänsla

I morgon har jag en helt ledig dag!! Eftersom Molly inte har varit helt pigg i dag så blir det nog inget fröet för oss. Vi ska städa och plocka fram advents pynt...myysigt!!! Vi ska ta fram vår smältfria snögubbe som ska få en plats på altanen ända fram till jul. En sväng till stan blir det nog om Moll är hyfsat pigg. Jag måste köpa gardiner till köket, nu när jag har tre fönster att fylla. Ska oxå kolla jackor o skor åt småttingarna.

I dag blev det lite mer klart med min tjänst på förskolan och med Mollys plats där. Jag får antagligen utökat med 50% så det blir 75% sammanlagt. Och Molly börjar sin inskolning alldeles efter nyår. Det kommer att bli riktigt bra, det är jag säker på!!!

En annan grej som hänt oxå är att min lilla dotter har fått besked om en kommande mönstring....alltså värnplikt!!! Hahaha, kan inte riktigt hålla mig för skratt när jag tänker mig Ronja krälande i skogen eller marscherande med en massa militärer :))) Jaa det blir kul att se:)


Kommentarer
Postat av: Ronja

men sluta skratta :(

2009-11-25 @ 21:29:43
URL: http://straaandberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul ju Ronja! Du kommer att bli som snögubben...plaskblöt i bushen!!!! :D

2009-11-25 @ 22:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0