Jahaja...

Jaha, så blev det. I morse vaknade barn nr 2 med ont i magen, en minut senare kräktes han:( Jag får vara tacksam över att jag han fånga upp det i en glasslåda.
Det blev alltså en hemma dag. Micke har också varit hemma eftersom det var lite dåligt med körningar i dag. Vi visste ju inte om han skulle komma i väg på något jobb under dagen så det gick ju inte att förlita sig på att han var hemma med barnen. Inga mer kräkor tack och lov, däremot lite risiga magar..
Nu får vi vänta o se vem det blir härnäst. Det verkar ju som det går från yngst och uppåt, det innebär att jag blir sjuk sist! Det finns nog en tanke med det också. Först ska jag ta hand om de andra sen ska dom ta hand om mig :)) (kanske kedjan bryts, min mage känns faktiskt inte som den ska :s)
Vi har hunnit med lit ender förmiddagen, målat panel, målat lister, satt upp gardiner, möblerat om o städat Albins rum. Otroligt så mycke saker som rymdes under hans soffa!!! Han måste ha jobbat hårt för att få dit dom.

Snart börjar Furuvägens taxi sin körning till musikskolan, sorf, handboll x 2 sen hem!!! Det blir Micke som får ut o åka i dag, själv ska jag göra rotmos o fläskkorv.

Jag berättade ju i går att Micke tog "sprutan"....i morse vaknade han o ojade sig lite över en öm arm....på fm lite värk.....på em huvudvärk ( han har aldrig ont i huvudet annars)
Haha vad var det jag sa! Han är en riktig karl:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0