Fotografering :o

Dagisfoto!!! Just det!
På förskolan i dag blev det fotografering:,
Alla barnen var super duktiga! Fotografen superduktig! Allt gick jätte bra o bilderna blev verkligen fina!
Då var det någon i personalen som frågade om inte vi också fick ta enskilda bilder...hm, kul verkligen kul!
Jätte lätt att se naturlig ut med ca 20 ungar + 3 vuxna + fotografen som tittar på :) Nåja man ser ut som man gör var det någon som sa! Helt sant o det kan man ju inte göra så mycket åt...tyvärr.

Efter en låååång dag sitter jag o tittar på Idol. Jag gillar Calle o Towe...hoppas dom får vara kvar!
Godis har jag också ätit :(( Så blev det....gott var det med :)))

Har hunnit med att tona Ronjas hår, mörkt, blev bra!
Just det...Ronja ska sova i sin egen säng i natt! Hon har inte gjort det på ett par veckor eftersom hon haft en RÅTTA i sitt rum. I natt ska det ske...men hon tar med sin lillasyster Emmie som stöd :)) haha undrar vem som blir räddast ?!


Emmie o jag i likadana kläder :) Sådan mor sådan dotter...ska kanske inte hoppas på det ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Snygging!

Nu har du en läsare till :-) Mer mail kommer snart - jag har roat mig med att läsa din blogg. Kraaaam!!!

2009-11-08 @ 23:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0