Uppvaktning

I går fick jag följa med mitt "gamla" jobb på en utflykt.
Vi åkte till en butik som heter Country design/house ?
En kvinna sålde en massa fina saker i sin källare, hur mysigt som helst.
Modet just nu inom inredning är ju vitt, trä och nött, det var det hon sålde.
Efter lite shopping fick vi komma upp i huset för att dricka kaffe och äta mackor.
Vi gick genom den vita butiken, uppför en vit trappa, in i en vit hall in i ett VITT hus!!!
Helt utan överdrift var ALLT vitt utom möjligtvis beslag o dyl. Till&med blommorna var vita.
Våningen var helt utan personliga ting som tavlor, kläder eller foton...ingenting.
Det kändes som dom sprängt en färgbomb med vit färg!
Golven o porslinet var vitt!
Jag letade efter någon färgklick den enda jag hittade var paprikan på mackorna, RÖD & GUL!!!
Skönt med färg!!
Det är jättefint med ljus & vitt i lagom mängd, det där var bara för mycket.
Annars en jätte trevlig tripp tillsammans med trevliga människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0