onsdag

Molvorgonen var som vanligt....yra höns och svårväckta ungar. Kallt ute men sol. Jag försöker få Albin att förstå att det inte är sommarvärme och motvilligt tar han långbyxor.
Jag , Malte o Molly går och hälsar på "dagiset" som ligger i ena änden av vår gata. Det är dessutom mitt gamla jobb.
Vi får vara med o gå en "baklänges marsch" . Det handlade om barnsäkerheten i bilen, att sitta fastspänd mm. Ungarna fick ballonger o klistermärken.
jag hade tänkt hålla Mollan vaken i dag eftersom hon somnat så sent om kvällarna men tji fick jag....14.30 somnade hon på köksgolvet!


Jag bar in henne i soffan där hon sov gott i två och en halv timme, omöjlig att väcka!!
Efter middagen gick vi över till grannarna för att dricka kaffe o äta bullar. Passade på att uppvakta väninnan, bättre sent än aldrig!
Malte blev trött o Molly gick igång. Mycket stoj o lite mys. Alltid lika trevligt! =)


mysigt att gunga en stund

Denna dag resulterade i att Malte somnade ovaggad, tre mellanbarn passar på att sova i storebrors säng eftersom han är borta, storasyster blev lite oense med fadern och har nu lagt sig, Pappan nattade oxå, Elias är ute med moppen, Molly somnade inte förren 22.00 och här sitter jag. Nu säger jag godnatt till er alla!

Just ja Robin har det bra och jag är något lugnad till nästa gång vi hörs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0