Lördag

Vårt senaste lördagsnöje är att åka till Sala o gå på stan. Denna dag var det fint väder. Jag, Micke, Emmie, Malte o Molly tog en runda på gallerian. Det gick OVANLIGT bra,  berodde nog på att Mollan sov i vagnen.
Emmie o Micke slog vad om vem vi skulle träffa på stan, eftersom en del jämt är där o springer =) 10 minuter senare träffade vi personen i fråga. Ja vad var det  vi sa!! Alltid lika trevligt att stöta på på "fröken"! Om inte förr så ses vi nästa lördag! :)
Vi köpte presenter till 20 åringen o hans syster som fyllt 15. Vi skulle dit på grillkväll.
En rätt lugn eftermiddag innan vi skulle i väg.
Vi gick till fam Bergstrand 17.30. Elias var inte med o inte Robin som är bortrest fortfarande.
Vi fick god mat, kött, kyckling,  korv m bröd, potatis, potatissallad, sallad, tzatsiki, melon, ost o kex, bröd, vin o öl!
Jag vet inte hur många vi var men maten hade nog räckt till 2x så många.
En jätte trevlig kväll tillsammans med några av våra närmaste vänner :) Gott med vin o kunna sitta o umgås en kväll.
Mollan somnade i mitt knä strax efter 23, Malte höll ut till vi kom hem o då ville han ha mat! 00.00 mat! Han fick yougurt att dricka sen somnade han gott!
Albin hadde följt med Jeppe för att sova över. Elias fick för sig att åka till sala mitt i natten..... jag kommer att säga i från oftare framöver för han tror han kan göra lite som han vill just nu men efter vinet var jag lätt att övertala :(

Hos Bergstrands när klockan börjar bli sen!

Hon somnade i alla fall!

Malte har grillat marschmallows, det syns :)

Isac

Malte höll ut...pappa oxå!

Jag o tre trötta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0