Efter helgen

Nu är ännu en helg förbi. En lååång sådan.
Jag har egentligen inte att jag gjort något speciellt, bara latat mig.
Fredag kvällen hade vi tre övernattande tjejer här. Jag och Micke somnade i tid medans dom tydligen hede roat sig på Abbe o Eddes bekostnad.....Abbe vaknade med en muschtash målad över munnen o Edde hade oxå fått sin skönhetssömn störd. Som tur var slapp vi undan.
Lördagen gick åt till att springa på stan i Sala. Vi lämnade av småttingarna hos mormor (vi brukar alltid ha dom med oss) Robin & Ronja följde med oss. De fyra tjejern släppte vi lösa på stan :) Efter mycket provande blev det en kostym på Dressman åt Robin. Jag slutar aldrig förvånas över hur trevlig min son är mot andra människor, väldigt artig o trevlig!
Ronja gick tillsammans med Asmi o tog hål i örat, en "kompisgrej" Sen gick vi o fikade. Riktigt skönt utan småbarnen.
En god kvällsmat, baconlindade kycklingfileer, ris o beasås.
Elias o Homs fick för sig att åka till Finntorps brottet där "alla" skulle vara, så dom tog moppen o stack. Dom var nog hemma runt 00.30 tror jag.
Sen blev det söndag.....
Micke var o bytte däck på båda bilarna, Malte var o lekte med Isak en stund, jag klippte gräsmattan för första gången i år.
Emmie, Edvin & Albin fick för sig att åka till mormor. Där ringde dom efter kusin Lucas oxå. Jag är osäker på om det var mormor eller singstar som lockade =)
En kaka hann jag med att baka och Robin började packa till Bulgarien resan, måste nog kolla igenom packningen så det blir bra!
Somnade gott o sov hela natten, jätte skönt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0