Avslutning

I bland ordnar man saker i tid o i bland inte. Hade köpt hem risifrutti åt småbarnen för att ta med på fröets avslutning.
I morse åt Ronja upp båda två. Det var bara att åka i tid o springa in på affären för att köpa fika. ( hade varit bra med hembakat)
Vi var några minuter försenade så alla hade kommit igång med fika o korv. Vi började ute men fick flytta in, blåste in!
Malte o jag hade köpt blommor som vi gav till "fröknarna" som tack för att dom finns där och gör ett super jobb:)
Inomhus sjöng vi sommarsånger o Malte kom igång med lite dans. Mollan klädde av sig, som vanligt.. jag klädde på som vanligt!

Lena o Malte

Katja o en generad Malte

kuddlek

mer kuddlek

Sen blev det lek och bus i kuddarna o med bilarna.
Det är alltid lika mysigt att vara på fröet.
Innan vi åkte hem passade jag på att byta telefon nr med ett par mammor som gått där så länge jag varit med!
Det är kul att skaffa fler roliga människor att kunna umgås med så om DU känner så , hör bara av dig.
Det behöver inte vara så krångligt..en picknick i lekparken eller bara åka hem på en kopp kaffe medan ungarna leker!

Det var fasen så social jag börjar bli, jag känner bara att jag/ vi måste ta bättre vara på vår tid, släppa alla måsten och ta saker mer som dom kommer. Allt blir så mycket bättre då!

Åter till fröet...Tack för denna termin, vi ses i höst igen!! :)))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0