Vilka bekymmer!

Man ska inte tycka om andra, jag försöker låta bli men kunde inte låta bli igår. Jag, min man o några av barnen tittade på familjen Annorlunda, ett jätta mysigt program där vi verkligen kan känna igen oss o småskratta. Trillingfamiljen får mig att undra, vad har dom för bekymmer? Visst säkert jättejobbigt med trillingar men barnen kan prata lite, gå på pottan o verkar jätte goa, varför får dom inte äta själva? När dom väl fick det(första gången vid 2,5 år) blev det storstädning efteråt VILKEN GREJ!!! Köpa skridskor,hjälmar o klubbor till 4 barn på en gång finns inte för vår familj o många andra. Ellerköpa 3 barnsängar med alla sängkläder till synes helt spontant???? Vad är det som är så JOBBIGT låt barnen vara barn!
Kolla in mina=)



smutsiga barn är glada barn=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0