Väninna.

Nu kommer min dotter att pika mig igen - jasså, du har "väninnor" du hehe!
Ja så låter det....
I allafall har en av mina väninnor varit här i dag, tillsammans med sin yngsta son.
Dom var här för att uppvakta MM.
Han fick en fin röd traktor med dyngspridare (tror jag att det är).
MM är en väldigt go o snäll kille......utom mot just denna lilla kompis.
Han tar gärna just dom saker som  han vill ha och bufflar lite...
MM är 9 mån äldre o känner nog att han har övertaget! Här hemma är han ju nästan minst.
Vi fikade i alla fall med tårta och annat gott, mollan klädde av sig hela tiden. Undra om hon
blir en nudistnär hon blir stor :)

Kompisen    -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0