Morsan kan!!!

Jäklar vad bra det gick!  Efter minst 18 år knäppte jag på mig slalomskidorna....tog mig fram till liften.....så iväg!
Med fobi för på och avstigning kändes det väldigt skönt varje gång allt gick bra att transporteras uppför backen.
Första vändan upp mot toppen hann jag tänka en del.....att jag fastnar när jag ska av......att jag kunde gå ner....att jag skulle bryta benen när skidorna löster ut sig (utan anledning).... men när jag väl stod där uppe med vinden tjutande runt mig så var det bara att åka!! Och det gick hur bra som helst.
Både jag o Micke drog på nedför pisten, det var så kul. Vi åkte tillsammans med "storbarnen" som nog hade trott att de skulle få skämmas över oss! Dom erkände tillochmed att vi dög.
Jag vet.....jag är ju bara bäst ;)
Det enda som jag märkte på att åren gått var att rumpan blev kall i liften och att jag var lite rädd att ramla för ramlar jag så ramlar jag ordentligt!!


På väg


Morsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0