Passar på

Jag måste passa på att blogga när jag kan låna ungarnas dator eftersom vår inte vill som jag vill!
Jag fick just höra av Mamma Tina i fam annorlunda att dom tackat nej till säsong två av programet. Synd, men fullt förstårligt! Tänk att ha en kamera efter sig under en rätt lång tid, det måste vara påfrestande. Jag skulle kunna tänka mig att vara med men jag tror att vi är alldeles för vanliga....en "svensson" familj på 10 pers o en hund. Okej, det är nog bara vi som tycker att vi är vanliga. Det är väl en vanesak skulle jag tro!
Nu är äntligen sommaren här! Sol o bad. Helt normalt att stuva bussen full med ungar, badlakan i mängder, leksaker o flytdjur. För att inte tala om matsäcken när alla är med ( ofta nåt extra barn oxå). Två kylväskor och nån mer väska med yougurt, sallad, mackor, frukt, dricka, fikabröd, kaffe mm Eller ett lass pannkakor. I dag fick vi ta det som fanns hemma så det blev korv m mos o grönsaker, mackor o frukt. Varför äter man så mycket mer när man är på stranden?? För att inte tala om att dricka kaffe!
Nåja ett par härliga dagar har vi haft o hoppas på många fler.
Nu ska jag slappa framför tvn, kanske slumra en stund innan jag ska hämta Ronja, Elias o ett gäng kompisar i Västerås på Rix FM festivalen kl 1 i natt (hoppas dom vill hem tidigare).
Eftersom jag sitter vid "fel" dator kommer det några gamla bilder på barnen.




Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.viforaldrar.se/forum/view-message.xml?message_id=25975

2009-06-28 @ 18:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0