En stor dag

Usch nu börjar man låta som ens föräldrar....med "tänk så fort tiden går" & "så stor han blivit" men det är faktiskt så!! Även om inte jag blir äldre så blir faktiskt ungarna det.
I går tog vår äldsta son studenten...helt otrolig!
På min student (jag var ett år yngre) var första gången min pojkvän introducerades i familjen, han var bara 16 år. Nu, 22 år senare är vi föräldrar till 8 härliga barn, fortfarande tillsammans och gifta! Dessutom älskar vi varandra!
Nu är Robin 19 år och har just tagit klivet....ut i vuxenvärlden. Både jag och Micke fick en liten tår i ögat när han gick i studenttåget, lång, snygg och stilig i kostym. Helt plötsligt insåg vi att vi "bara" har 7 barn hemma och vartefter åren går kommer skaran att minskas. Det är inte utan att det skär i hjärtat. MEN när lilla Molly står där i vit klänning och studentmössan på, när familjen samlas är vi antagligen betydligt fler. Det ser jag fram mot, att barnen växer upp till fina vuxna som skapar egna liv.

en kall väntan

stolt student

moster kram

några små gäster

en mycket välkommen gäst var Victor som flyttade till Leksand för fyra år sedan

present öppning

blivande student...om 17 år?

lillasyster & storebror


När alla gäster åkt hem flög champagnekorken & vi kan bara säga SKÅL!!!

Kommentarer
Postat av: Emma Eriksson

Vilken fin student!!! Stort Grattis till Robin från oss!!

2009-06-06 @ 19:07:40
Postat av: Maria Storm

Åh, så fin han är. Så stolta ni ska vara. Jag stod där och tänkte på vår son som kommer där om 2 år.

Grattis från Mig.

2009-06-06 @ 22:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0