Heej, hej

Nu är det måndag morron, jag vaknar alldeles för tidigt. Visserligen skiner solen där utanför och jag hoppas på en fin dag nu efter alla regniga dagar!
Elias har varit hemma o vänt igen...bara till sala o mormor men ändå....rastlös är ordet! Pappan o han hade ett låååång "diskuterande" om hotell strandberg och andra saker. Jag som trodde att det var mammors lott här i livet, att diskutera i all oändlighet o att pappor var mer rakt på sak "så här är det"!!!! Har läst att vi mammor gärna pratar sönder våra nära med ändlösa diskussioner om allt o inget.
Nåja allt fick ett lyckligt slut även denna gång!
I dag bär det av till Västerfärnebo o sommarskoj. Det brukar bli som det heter- skoj!
oj...............................
Jag var tvungen att gå o ta reda på min lilla dotter! Hon hade smort in sig med hudkräm...då menar jag smort in!!!
Nu är hon mjuk o len o doftar gott efter att jag tagit bort några lager!
Nu är det dax att fixa frukost åt mina små hjärtan (som är väldigt dåliga frukostätare) men det är bara att försöka med lite olika saker. I dag blir det mjölk o flingor, macka med ost o paprika o ett glas oboj. Jag äter min vanliga yougurt som jag skär i lite frukt, kaffe o en hårdmacka med kaviar!
Hörs sen/kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas sommarskojet var kul. Vi kommer med i morgon tänkte jag//Marie

2009-07-13 @ 13:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0