Sart som vanligt.....

Nu är snart helgerna slut o allt blir som vanligt igen. Åtminstonde nästan. Ett nytt år för med sig nya utmaningar så vi väntar o ser vad 2009 för med sig. 2008 slutade med förkylningar o feber, nya året inleds likadant, jag hoppas det tyder på att vi averkar lite dåliga ting nu så blir resten av året mycket bra!! Jag tror att 2009 blir vårt år.

Jag är en lyckligt lottad mamma som har helt underbara barn o en underbar man!! Jag menar verkligen det :D <3
Läs föregående inlägg....
Två mornar i rad har jag fått komma upp till dukat frukostbord, Emsan har fixat o donat. I morse satt hon dessutom med MM i soffan o tittade på barnprogram medans jag sov färdigt. Tack hjärtat<3<3<3<3<3

Hörde precis att grannarna har magsjuka...... bara att hålla sig undan.

UNDERBARA<3<3

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Tack för senast!!!! Jag hoppas verkligen att det nya året bara blir bättre och bättre vad det gäller sjukdomar för er.

Ps. Theo lyckades paja sin kula när vi va hos mamma Ds.

2009-01-06 @ 18:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0