REKORD=)

Har faktiskt slagit eget rekord, trots att jag har så många (enligt andra) barn så har jag aldrig varit hemma tre år i sträck,det har jag nu!! Börjar sakna "vuxentid" lite grann. Att umgås med vuxna utan barn är rätt skönt ibland. Då uppskattar jag barnen ännu mer. Jag kräver inte så mycke tid bara nån timme här eller en kväll där. JaJa barnen blir stora alltför fort snart sitter vi väll där alldeles själva o grämer oss över det:P
Man blir liksom bort plockad ur vuxenvärlden när man får småbarn konstigt eller??

"VUXENVÄRLD" goda vänner, glatt sällskap

Jag menar inte att klaga. Det är helt självalt och helt klart värt det!!! Jag tänker stanna med minst enfot i barnvärlden länge än<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0