Sista dagen

Åkte till V-färnebo i morse. En fruktansvärt dålig väg. Halt o gropigt. Jag fick sitta o skaka hela vägen.
Massa snö o kallt.
Det var min sista dag på Pinglan i dag:( Känns lite tomt faktiskt. Det  blir så klart skönt att slippa vara på två ställen o jobba, skönt att slippa åka den krokiga vägen, men tomt o trist att inte träffa ett gäng goa ungar en dag i veckan, tomt att inte få prata lite "skit" med arbetskompisarna som är jätte trevliga :)
Jag fick en lite julklapp av ett barn och en fin present av mina kollegor, tack så mycket!
Nåja på fredag jobbar jag min sista fredag sen tar jag jullov tillsammans med barnen. Härligt! Efter det blir det bara jobb i sätra. Då slipper jag skotta fram bilen eller skrapa rutor...bara att promenera en minut till jobbet, det är lyx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0