Jobba, jobba, jobba.....jobbigt

När jag kom hem strax efter 5 i dag så blev det många Molly kramar. Jag hade knappt träffat henne på två dagar :(
Så i kväll umgicks vi medans jag lagade mat, bakade o dammsög. Hon for mest omkring som ett yrväder;)
I morgon ska vi på julavslutningen på fröet, det blir vår avslutning på heltid :( Efter jul kommer jag att jobba på torsdagar så vi kan inte gå.
Jag kommer att sakna det, Malte o Molly med. Det är en helmysig verksamhet med de bästa "fröknarna".
Men en sak har jag med mig från vår frötid, det är det som började som ett frö för att växa till en planta och jag tror att den kommer att blomma! Den blomman kallas vänskap!
Imorgon ska ungarna vara pepparkakor (tror jag) och vi får dansa runt granen, fika o lyssna på julevangeliet.
Det ser vi fram mot :)


Kommentarer
Postat av: Marie Furu 6

Jättefin bild! Om det blir något från Lucian så tar jag gärna lite kopior.//M

2009-12-11 @ 19:30:49
Postat av: Anonym

2009-12-11 @ 19:35:40
Postat av: , )

Kollade tillbaka till 2008 som du sa - va snö vi hade vid lucia!!! Helt otroligt och kollade in hur liten Molly va ha ha och vilken enorm pepparkaka med massor av sockerlag som Malte hade... kul att blicka bakåt... och ett år ... så mycket som händer... // Ja du vet typ Grannen igen ... sitter vid datorn och kollar allt på bloggarna jag följer... ha ha

2009-12-11 @ 19:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0