Herre gud

Vad är det man ger sig in på!?
Helt plötsligt vill Ronja flytta ner i källaren, ett rum som det är intryckt en massa S K I T /skräp. Okej det låter till en början som en rätt bra ide eftersom lillskruttan då skulle kunna få ett eget rum.
En sak som jag inte riktigt räknat med är allt "mer jobb" som följer. Suck o stön, nu har jag i alla fall dragit igång projektet.
Ronja var överlycklig att vi skulle sätta i gång o jag räknade med hjälp från henne. Vi började med att byta rum mellan Albin o Malte eftersom Albin sover så dåligt i sitt rum. Malte ska få en stor säng som står nere i det rum som Ronja ska ha så för att kunna få bort den började vi i den änden. Ja Ronja skulle ju "hjälpa" till i fem minuter ungefär..... hon satt o tittade....sms:ade...och annat som inte hade med rummen att göra. Efter ett par timmar kommer hon - Oj har du fått upp sängen??? Vad fort det gick!!! Förbaskade lata unge! Hon får fixa sitt rum själv! Jag drar igång det sen går jag o gör nått annat ha ha rätt åt henne!

(jag kommer att få skit för den här bilden, lovar)

Strunt i det nu. I morron ska vi till Gröna lund. Jag, Micke o de sex största barnen. Ska bli riktigt kul! Jag ska INTE åka insane, fritt fall, uppskjutet. Eller förresten, jag kanske ska i alla fall. Bara kanske! Jag har ju lite svårt att inte anta utmaningar så vi får väll se.....forts följer

Kommentarer
Postat av: R

orka bilden!!!!!

2009-08-21 @ 17:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0