Gröna Lund!!!!!

En toppen dag. Åkte runt 8 på morronen i ösregn! En optimistisk mamma som beställt fint väder just denna dag talade om för familjen att inga regnkläder behövdes. Regnet fortsatte att ösa ner..... väl på parkeringen regnade det fortfarande. Äh tankte mamman, vi äter i bilen innan vi går in så slipper vi släpa på maten. Sagt o gjort, sallad som brunch. Lagom när vi ätit färdigt gav regnet upp. Sen hade vi uppehåll resten av dagen!
Jag som inte skulle åka vissa attraktioner gav mig rätt snart upp i frittfall tilt, det var jätte häftigt även om jag undrade vad jag gjorde där när jag hängde över djurgården. Elias undrade nog oxå vad lilla mamma hade där att göra. Jag skrek o försökte avbryta skriket men det var omöjligt eftersom jag inte kunde dra efter andan, konstig känsla.
Kvasten, lustiga huset, vilda musen mm även uppskjutet/katapulten hann jag med!
Så himla roligt att göra sånt som barna gillar...en hel dag! Hamburgare, glass o våfflor blev det oxå.
Tack alla ungar för att ni gör min dag<3<3<3

Här fastnar Albin :)

På väg! Elias, jag o Ronja

Mina flickor i kärlekstunneln...jag fick åka själv...kändes lite desperat (micke var o åt hamburgare)

Här är jag i full fart!

Här börjar några må lite dåligt, för någon snurrade det hela kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0