Gratis nöje!

Vi har en perfekt altan där vi kan sitta i morgonsolen o äta frukost eller bara ha det skönt i skuggan en varm dag. Dessutom bjuds det allt som oftast på föreställningar av olika slag.....tvärs över gatan på granngården! Tack kära granne för all underhållning du (omedvetet) ger. Under några dagar den här sommaren har vi kunnat titta på när hon målat...mycket intressant, en speciell teknik. Jag har nästan suttit med mobilen, beredd att slå 112 ifall att hon skulle dråsa ner från byggnadsställningen (det höll faktiskt på att hända ett par gånger). Det gick så långt att jag tog fram kameran för att fota snyggingen, i bikini o solhatt. Tyvärr går det  inte att fånga hela härligheten på stillbild haha men härligt är det! Dessutom pratar hon hela tiden när hon målar, även om ingen lyssnar :D


Heja grannen!!! 
(Psst! säg till om jag ska ta bort fotona)

Kommentarer
Postat av: Grannen

ha ha här har man inte varit inne på bloggen på länge och vilken chock man möts av ha ha och gott skratt... det där bjuder jag på. Snygg hatt!

2009-08-20 @ 13:46:21
Postat av: Ronja

hahah :D

2009-08-20 @ 18:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0