BVC för vuxna

Nu har jag varit där. På BVC för vuxna. Lite nervöst för en del kanske. Börjar med invägning.....min viktkurva ligger lite ovanför medel linjen. Nåja det ska vi nog råda bot på. Inget småätande mellan måltiderna, mat var fjärde timme, frukt o grönt. Efter invägningen hör jag lite gnäll från något håll, skratt från ett annat. Själv är jag nöjd o belåten.
Det låter verkligen som BVC men som alla säkert förstår är jag ironisk. Jag var till viktväktarn för att göra något åt något som jag egentligen inte ser som nåt större problem....vikten. Efter en tidigare STOR övervikt känns inte dom här ca tio kilona som ett jätte bekymmer men, men fåfäng som jag är vill jag komma i lite snygga kläder till hösten och envis som jag är kommer jag med stor sannolikhet att göra det. Skam den som ger sig. Hade i alla fall trots en lång sommar lyckats hålla mina kilon på plats. Jag återkommer om detta så småning om så får ni veta hur det går.

Kommentarer
Postat av: ylva

Hallå tjejen, du hann först, skrev i almenackan på jobbet idag att jag skulle gå till "BVC" den 31. Flera skulle hänga på så jag tänkte höra med dig också, Vi tänker väl lika fast vi inte ses så ofta. Har kikat efter dig flera ggr och och pratat med din lilla gosing,Malte. Men din bil har oftast varit borta när jag vart ledig så det där med jobba stämmer nog. Ses snart. Kram Ylva

2009-08-18 @ 21:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0