Fullt ös

Jag har visst legat på latsidan när det gäller bloggen. Solen skiner och det är härligt ute, dessutom får vi (jag o min man )dela med oss av vår dator till tonårs sonen som precis blev utan sin egen. Därför kan det bli lite glesare med bloggandet.
I dag blev det en hektisk morron som vanligt, Elias tog moppen till stallet eftersom han kom på att hans för flera dagar sedan försvunna busskort fanns där. Efter en stund ringde han.....- Jag har fått soppatorsk! Okej bara att kasta sig i bilen o hämta ungen så han hann med skolbussen.
Efter att resten kommit i väg till skolan skyndar vi oss allt vi kan, vi ska in till stan med några däck o sen hinna tillbaka till öppna förskolan...då ringer Edvin - Vi har glömt trumpeterna! Åh nej, kan ni inte låna av nån? Men vi ska spela tillsammans i dag! Okej vi kastar oss ännu en gång i bilen o åker upp till skolan med trumpisarna, sen raka spåret till Sala med däcken, tillbaka till Sätra o öppna förskolan. Lite lek o en kopp kaffe var det som behövdes.
Resten av dagens vedermödor får ni höra om ikväll, glasstjuvar, ridskola mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0