Uppe med tuppen!!

Vaknade av att Homs frågade om Malva (hunden) behövde mat innan hon gick ut. Klockan var 6! Homs stack ut för att springa en runda, Jag hade önskat att jag orkat följa med men nyvaken o med ben som blyklumpar låg jag kvar i sängen..... måste tänka på att jag är 23 år äldre än dottern o orkar inte lika mycket! Det fick räcka med att vi sprang 4,5 km i går kväll sen blir det säkert samma runda i kväll!
Maken for i väg med lastbilen på ett jobb under förmiddagen, han är säkert snart hemma. Kaffe på altanen blir det o lite trädgårdsstädning. Det är väl konstigt hur mycket skrot som kommer fram när snön smälter. Köpte en ny kratta så lite ordning ska vi nog få!!




HÄRLIGA BILDER FRÅN FÖRRA FÖRSOMMAREN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0