Påskadagen

Ute dag igen. Löven tar aldrig slut! Vi grillade korv till lunch sen fikade vi bullar o kakor.
MM o Mollan upptäckte djurlivet i trädgården: Maskar, sniglar, gråsuggor o spindlar. Förra året åt vår lilla fröken sniglar så det krasade men i år tyckte hon att dom var lite otäcka (tack o lov).
Jag krattade medans Maken rensade i rabatten tillsammans med småbarnen!
På eftermiddagen åkte vi till mormor o morfar för att äta påskmiddag. Syster m familj var där liksom storebror m familj.
Åt gott o letade påskägg!
Elly blev kvar i stan med förmaningar om att sköta sig!
Småttingarna somnade på hemväg, Kusin Lucky följde med hem för att sova över hos Abbe.
Nu börjar lugnet lägga sig över det gula huset i sätrabrunn och jag efter min löparrunda och en dusch ska snart natta mig och min man :)
Natti natt

lite maskletning

nu är det vår :)

skön lirare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0