Kan inte fatta

Hur skönt kan det vara?? Nu njuter man av varenda sekund i solen o våren men om ett par månader börjar man gnälla om hur varmt o svettigt det är.
Jag ska inte gnälla, bara sätta mig i skuggan o mysa!
I dag har vi krattat, fikat, klätt av oss, klätt på oss, studsat sen var vi vid dagis o letade påskägg. Barnen fick massor av godis!! En tipspromenad blev det oxå, det var så skönt att gå tillsammans med grannar o vänner!
I lekparken gungade ungarna en stund innan vi gick hem o tände grillen....Mmmmm doften av nygrillat, första gången på våren..oslagbart!!!
Tog en massa kort idag, fina kort på mig o min stora älskling som jag sedan lyckades radera :( så typiskt!!!
Tog ett par glas vin till köttet, nu sitter jag faktiskt o bara slöar.................................................................................................
................................................................................................................NEEEEEJ! MM kräktes HOPPAS inte det är magsjuka det kan vara för mycket godis o för lite mat !!
Jaja är det så så är det.


gungorna åkte fram

gräset behövs klippas








galen unge...

Kommentarer
Postat av: maria eriksson

vilken härlig dag ni har haft. jag tycker att du skriver en bra och rolig blogg, vi va till sorf på äggletning var oxå bra.sen städa jag hela huset, när var klar satt jag o tittade på när sigge klippte äppelträdet o tog en cider med glad tillrop oråd.(uppskatades inte hela tiden) glad påsk på dig o de dina . mvh maria

2009-04-11 @ 00:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0