grått

I går var det sommar.....i dag är det höst.....humöret följer med:(
Jag behöver sol o varmt!
Åh nej! Det blåser oxå! Det blir bara värre. Nu är det bara att vänta på regnet.
Men det förstås...man kan ju görat till en "innekuraisoffandag". Ett långt o krånligt ord som bedyder att man kollar film under en filt hela dan!
Ja inte jag förståss, jag ska ju jobba i dag men resten av familjen kan ju göra det. ORÄTTVIST jag vill oxå mysa!
 Homsan kan inte heller mysa men jag slår vad om att hon skulle vilja....istället för att BADA UTOMHUS just i dag.Hon o hennes lilla vän ska ta årets första bad i dag för att fira att deras vänskap har varat i ett år! Konstigt sätt...kallt sätt....finns bättre sätt!
Nu är det dax för frukost...känns som varm gröt sitter fint :)

fika ute i solskenet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0