Besvärligt....

Att få en gammal möbel att se ny ut är riktigt svårt. Därför när vi fick hem ett gammalt bord och fyra stolar som var nött o lite repigt stod jag och funderade på hur mycket jobb jag skulle lägga ned.
Jag beslöt mig för att nöta ned det lite till......och kom till slutsattsen att det är lika svårt att få en gammal möbel att se ännu äldre ut!
Efter en del slipande med ett dåligt sandpapper fick vi ändå allt på plats, det kommer att bli bra. Lite "piff" :stolsdynor, lyktor, gardiner och annat smått. Riktigt mysigt kan det bli + mindre springvänlig yta :)

I dag var Homs o jag ute på lååångpromenad. Började att skrämma upp varandra redan i skogen, för älgar och vad vi skulle göra om vi hamnade mellan en ko och kalv. -Då är vi DÖDA sa min dotter.
Sen träffade vi på ett par rådjur som kollade in oss. Vi var fullt upptagna med att titta på rådjuren när en grävling dök upp alldeles intill oss, den stirrade på oss o tvärvände- En grävlingsjävel utropade jag sen sprang vi förbi (homs var så rädd)
Nåja vi kom helskinnade hem trots allt, vi överlevde!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0