Ännu en otrolig dag

Solen lyser, himlen är blå kan det bli bättre än så??? Bara undrar.
Har vänner som åker till Egypten i morron, man kunde ju vara avundsjuk men icke... så skönt som vi har det här hemma så behöver vi bara sitta i sandlådan o blunda så kan vi inbilla oss att det är Egyptens sanddyner vi har under oss.

Maken har kommit igång med projekt "altan+trapp och anläggning av trädgård på framsidan" i dag!! Han är så duktig o jag är så stolt! Först bygger han ett halvt hus, alltså bygger ut det befintliga med en lika stor del. Så om man delar in huset i gammalt o nytt så blir det två halvor....nu krånglar jag till det. Han kom i gång o det är huvudsaken.
Jag älskar dig gubben, du är det bästa...den bästa för mig!




MM var med o höll i o tog hammaren hela tiden, var antagligen mest i vägen.
Mollan har bara varit hela dagen.

Jag har hängt tvätt ute, hållt i virke, solat, lagat mat, passat barn, skjutsat barn mm


Vi åt värsta påsk buffen hela familjen "taikon" så gott.

(kolla in MMs fingrar, han gör just det jag sa åt dom stora att int göra i kameran)

Fika med grannarna hann vi oxå med.

Sen har Elly o kompisen hoppat ner från ett garage tak på en studsmatta :O
efter ett tag la dom en gummibåt på mattan o hoppade i den, helt tokiga!!!!

Homs är i stan med sin Emo!

Ingen mer har kräkts.....ännu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0