STÄD - NOJA

Städa, städa, städa.... 1:a advent på söndag o vi är borta hela lördagen. Det innebär att städning o pyntning måste ske typ NU. Okej, jag ska bita mig i tungan när jag precis ställt undan smöret hittar det framme igen eller när jag plockat in all disk i maskinen får ta reda på ungefär sju glas, tre smörknivar, ett par yougurtskålar, flera skedar . var kom det ifrån??
När jag dammsugit varenda millimeter av rumsmattan och hunden lägger sig för att klia bort en MASSA hund hår på den!


Jag gav upp. Får väl ta nya tag i morron när små barnen inte är så trötta o griniga. Vi åkte på skidträningen i stället, fick lite frisk luft som var väl behövligt. Mollan somnade i min famn på slutet det gick inte att hålla henne vaken. Hon sover faktiskt fortfarande fast det gått 2,5 timme.
Nu ska jag sova så jag vaknar pigg glad o utvilad!!!

Här kommer bilder på lite knasiga ungar


EMSAN

MOLLAN 9 MÅN

STORSJÖODJURET ABBE

ELLY ( INTE ELLI SOM DET STÅR TIDIGARE SAMMA PERSON ANNAN STAVNING)

HOMS!!

LILLA MM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0