SÖNDAG

Jättetrött mamma. Det har varit kalas nästan hela dagen, med en väldigt speedad nybliven 8 åring. Farmor, mormor, morfar, moster med man,tre kusin killar var här.
MM o pappa var ute o "jobbade" på förmiddagen, de kranade o MM fick åka på stödbenet till kranen. Dom var både blöta o smutsiga när dom kom in. Snön föll i blöta flingor. Edde o hans kompis var ute och gjorde en snögubbe som dom klädde ut till riddare men han gick sönder, hjälmen var för tung.

Jag tycker verkligen inte om den där gnäll rösten som kommer fram när det bara har varit sååå mycket ett par dagar. Jag lider med mig själv o barnen när jag bara tjatar o är irriterad hela tiden. MÅSTE bättra mig!! Det är just en sån mamma jag inte vill vara. Även om man inte är världens bästa jämt så vill jag vara bra.

MM kommer upptassande hela tiden, han sov sen middag i dag.

Nu ska vi natta båda två
ses i morron!!

Kommentarer
Postat av: R

du är bra mamma :)<3

2008-11-16 @ 22:03:13
URL: http://straaandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0