LÖRDAGSNÖJE

 Min älskade man väckte mig alldeles för tidigt i morse, jag blev liggande kvar en timme medans han gick upp och kokade kaffe.

Dagens plan var att röja lite, åka till v-ås för att stor handla o köpa present till Abbe som fyller 8 år i morgon.
Kom i väg på förmiddagen vi fick med oss 4 barn. Det blev lunch på MAX med ballonger o ansiktsmålning lilla MM blev spindelmannen.





Sen tog vi ett par djupa andetag innan vi klev in på ica maxi för att STORHANDLA. Två kundvagnar av jätteformat skulle fyllas.
Tänk er bara frukt och bröd för tio pers + två blöjbarn varav det ena (minsta) bajsade inne i affären som vanligt, jag tror vi jämt byter på henne i ett hörn där.
Några presenter fick vi också med.
Väl hemma han  vi bara ur bilen innan Elli började tjata om att åka till sala, man kan bara inte vara hemma tydligen. Det blev tjafs om det FÖRSTÅS, vi gav oss inte det var dax att vara hemma en kväll. Grannarna ringde o ville komma o uppvakta Abbe, det gick väl bra. Jag drog i gång med maten så det skulle gå snabbt när grannarna gått hem.
Efter besök och kvällsmat så gav pappan med sig okej Elli fick åka till sala o sova hos mormor.(Han skulle väll träffa nåt intressant)Innan han drog hade pappan o han brottningsmatch, dom är inte riktigt kloka.
Nu tittar jag på spiderman 2, MM han se lite innan det var sovdax men det var ingen lämplig film för en 2,5 åring nåja nu sover han.
Suck, suck undra om det blir en frukt eller nåt annat gott??

Ses i morrn

GRANNFIKA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0