JULKLAPPSSNOKARE

Småbarnen har haft feber hela natten, Mollan har legat mellan 39,5 & 40,0 grader.
MM tog en sovmorgon eftersom vi sov så dåligt i natt. Kl 9 kom han upp, jag hörde en överlycklig röst som ropade på mig. Där kom han med en oöppnad leksaksbil i handen - titta, bilen! Å nej han hade hittat kassen med oinslagna julklappar. Han brukar alltid tassa direkt ut till mig när han vaknar men tydligen inte idag!! Det var tur att det var den billigaste saken så nu har han en ny bil som han "hittat".
Vi åkte till apoteket för att fylla på alvedon förrådet. När vi kom hem hade Mollan 39,7 i feber o såg faktiskt riktigt hängig ut. Alvedon o snabbt full fart igen.
Jag skulle ha gjort en massa när Mollan sov men eftersom hon sov i bilen var ju det kört. Jag får verkligen ingenting gjort just nu. VAR ÄR ENERGIN??
När skolbarnen kom hem "glöggade" vi o tände ljus. Såå mysigt.
Småttingarna somnade hur snabbt som helst. Tvillingarna packade till bad & skridsko resan i morgon. Abbe somnade före 8 han ska nämligen upp tidigt för att åka med pappa på jobbet.
Nu är det dax att grädda pannkisar åt ungarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0