BORTSKÄMDA

Jag har bortskämda barn, så är det bara. Inte med pengar o prylar (dom har/får det dom behöver) utan känslomässigt bortskämda!
16 åriga dottern sa vid ett tillfälle när hon bad mig om något o jag direkt gjorde som hon sa - Mamma, vilken toffel du är!! Okej nu när jag hört det tänker jag faktiskt på vad jag gör.
Värmer the i micron, hämtar saker, packar väskor, tvättar kläder, skjutsar, hämtar och nu sist men inte minst FRUKOST PÅ SÄNGEN!! I går 8 a åringen, i dag 15 årige sonen. Men saken är den att jag faktiskt tycker om att göra det, småsaker som gör att jag får ett leende, kram eller "jag älskar dig" tillbaka. Det är värt allt!

Idag har vi åkt fram o tillbaka till avesta för att hämta lastbilen som är på reparation, fick åka hem utan. Den var inte klar.

MM O PAPPAS LASTBIL


Har bakat till det årliga lucia kaffet på söndag. Flera sorters kakor o småttingarna har slickat slevar.


nu tvingar min bortskämda dotter mig att sluta, ska visst fläta hennes hår.

Hej, hej....
Nu är jag klar med flätorna, vill man vara fin....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0